Wprowadzenie do e-commerce – wystawianie aukcji na Allegro

Coraz większa ilość przedsiębiorców wykazuje zainteresowane branżą e-commerce. Prowadzenie sklepu w Internecie oznacza wiele nowych perspektyw oraz dostęp do bardzo obszernej bazy klientów, jednak osoba nieobeznana z zasadami rządzącymi handlem w sieci może mieć pewne problemy.

Pierwszym krokiem w prowadzeniu e-sklepu zazwyczaj jest zapoznanie się z dostępnymi kanałami sprzedaży. Wybór najczęściej pada na wirtualne marketplace takie jak popularne Allegro – tego typu serwisy aukcyjne pozwalają na łatwe wbicie się w rynek bez większych inwestycji lub zbędnych zobowiązań.

Hurtowe wystawianie aukcji na Allegro – jak pracować optymalnie?

Chociaż próg wejścia w branżę e-commerce za pośrednictwem Allegro nie jest szczególnie wysoki, to trzeba pamiętać o tym, że bez odpowiednich narzędzi, takich jak system ErpBox, z pewnością zostanie się za konkurencją. Początkowy, niewielki nakład sprzedaży w tym kanale jest łatwy do zarządzania, jednak w miarę rozwoju sklepu i wzrostu zamówień, ilość obowiązków zacznie się błyskawicznie mnożyć.

W takiej sytuacji należy rozważyć, w jaki sposób można ułatwić swoją pracę. Wystawianie aukcji na Allegro staje się odczuwalnie prostsze oraz szybsze, gdy skorzysta się z szerokiego zakresu funkcji ErpBox, automatyzując znaczną część rutynowych procesów w obsłudze sklepu. Jest to oszczędność czasu i energii, a także pieniędzy – można w ten sposób ograniczyć konieczność zatrudniania dodatkowych pracowników.

Pomoc dla internetowego sprzedawcy – co oferuje system ErpBox?

Dzięki ErpBox masowe wystawianie aukcji na Allegro staje się łatwiejsze niż kiedykolwiek. Liczne opcje automatyzacji i łatwa obsługa sprzedaży z jednego widoku są dla internetowych sprzedawców niezwykle przydatne. Warto wymienić tu kilka przykładów pomocnych funkcji tego systemu:

  • porównywanie oferty sklepu z konkurencją,
  • dostęp do pełnej historii aukcji i możliwość edycji,
  • automatyczne wznawianie konkretnych aukcji,
  • automatyczne uzupełnianie informacji w oknach podczas tworzenia nowych aukcji,
  • wybór wskazanych szablonów aukcji,
  • szybka synchronizacja stanów magazynowych,
  • tworzenie aukcji na podstawie wskazanej bazy produktów,
  • wystawianie aukcji na podstawie stanu magazynowego.

Możliwości zapewniane przez ErpBox są jednak o wiele szersze – warto zapoznać się z ich pełnym zakresem, aby móc lepiej wcielić to oprogramowanie we własny sklep internetowy. Funkcje te można przetestować osobiście, korzystając z darmowego, 21-dniowego okresu próbnego. Wystarczy założyć bezpłatne konto ErpBox, aby przez 3 tygodnie użytkować go bez zobowiązań.